Sexmissbrukare

Vissa apor är sexmissbrukare, läs länken för att se för er själva. Haha. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14541871.ab

Snart dags att börja ta lite piller mot pollen också. Näsan börjar klia och ögonen är irriterade. Aja, vårtecken i alla fall!

Jaha, helgen då. Orkar inte ta allt men i korta drag så spenderades den hemma hos mig. Hade tre nattgäster två dagar i rad. Fedag var det jag, cissi, linn, jonas, anders, rille och linns pojkvän. Lördag så kom min morbror med familj över och det blev att grilla. Senare på kvällen blev det lite partaj med jonas, anders, rille + mina päron och syster + hennes pojkvän. Min morbror och dom var med också och åkte hem senare på kvällen/natten. Det var en mycket trevlig kväll i alla fall.


vintertider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0