Lördag

Hallå, det är lördag och idag ska jag få träffa Dedde igen. Hon har vart två veckor i London. Hon kommer hit ikväll, får väll se om det att vi spårar eller chillkrök. Jag röstar för mellanvägen. Bara så att man blir sådär glad. Aa, kul kommer vi nog ha om jag känner oss rätt. :-)

Igår var jag inte i mitt nyktraste tillstånd men jag mår bra idag för det. Så ikväll kör vi hårt igen. Nåja, inte lika. Men ett glas eller två, ja.

Jaha, nu då? Sitter och kollar på fotboll, hittade mig nog en snygg sak att glo på. Inte riktigt den typen av killar jag brukar tycka ser bra ut men undantag måste ju alltid finnas ;-) hehe.



Här har ni godingen, även om det inte är en av de bättre bilderna på honom. Van Persie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0