Killas

Jag hatar när det kittlas under foten och man är själv så kittlig att det inte går att klia tillbaka utan att göra världens cp-ryck med foten varje gång man nuddar undersidan. Problem som jag har såhär på kvällskvisten innan det är läggdags.

Nu sover säkert alla när detta inlägg kommer upp men för alla nattugglor där ute i Sverige så är det ju bra med lite tidsinställda nattinlägg som inte handlar om någonting intressant.

Så därför görs nu en lista om mitt kärleksliv.

Är du kär just nu? nej
Har du kysst någon idag? nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? ja
Har du ett förhållande? nej
Hur många har du varit tillsammans med? en seriöst
När går gränsen vid otrohet? beror på situationen och personen i fråga. Men när mer tid ägnas åt den andra än till mig.
Har du varit otrogen och om ja, varför? nej
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej, eller har jag det? kanske på skämt isf.
Är du romantisk? jag kan om jag vill
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej
Är du svårflörtad? Det beror på, men ganska ja.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? ja, även om det inte är meningen att det ska göra ont haha
Har du lekt med någons känslor? liiiite
Vem var din första riktiga kärlek? jesper
Har du haft sex med över 20 personer? nej
Hur länge höll ditt längsta förhållande? närmare 3½ år
..och ditt kortaste? några veckor
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Känns ganska bra att vara singel men skulle känslor dyka upp är jag öppen för förslag och förändring
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
Är du en bra pojk/flickvän? ibland, oftast ja
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Jonas
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän ? Vet inte
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nej
När fick du din första kyss? Kommer inte ihåg haha
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? tror 19 och 20 eller nåt sånt
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? nej usch
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? om den dött när vi var tillsammans ja
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Det är ganska lika där faktiskt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0