blö


10 saker som jag har gjort 2012:
.: Festat
.: Gosat med hunden
.: Läst två böcker hittills
.: Fyllt 19
.: Köpt kläder
.: Köpt en tröja för över 500 kr (onödigt? ja)
.: Gjort sista veckorna av min praktik
.: Gjort ett x antal listor på bloggen i brist på annat att göra
.: Klarat första provet till körkortet (3 kvar)
.: Sovit



9 av mina främsta intressen:
.: Umgås med kompisar och familjen
.: Film (se på, inte göra)
.: Musik
.: Baka
.: Fota
.: Läsa
.: Djur
.: Kläder
.: Får väll säga festa som sista eftersom vi inte gör något annat (typ)

8 saker som jag uppskattar:
.: Humor
.: Ärlighet
.: Stil
.: Respekt
.: Glädje
.: Tillit
.: Musiksmak
.: Generositet


7 saker i rummet där jag sitter just nu:
.: TV
.: Stereo
.: Högtalare
.: Ps3
.: Soffa
.: Filt
.: Tavlor

6 saker som jag gjorde förra veckan:
.: Fest
.: Sov
.: Skolan
.: Kollat film
.: Tittat på tv
.: Duschat

5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
.: Nudlar
.: Kycklingspett
.: Hamburgare och pommes
.: Mackor
.: ?

4 saker som jag har gjort 2011:
.: Blev singel
.: APU
.: In Flames-konsert
.: Peace & Love-festivalen

3 saker som jag har gjort 2010:
.: Hade pojkvän
.: Gick ur ettan
.: Började tvåan


2 saker jag ska göra idag:
.: Sova
.: Borsta tänderna

1 av mina bästa minnen:
.: Kan inte välja ut ett.




Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv; hihi, man kan få det utan att betala! :)

2012-03-07 @ 00:41:12
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0