10 saker

Aha, tråkigt som vanligt. Aja här är tio saker ni inte/kanske inte visste om mig.

1. Jag kissar väldigt ofta med öppen dörr.
2. Oftast när jag sover håller jag om en kudde. Istället för ett gosedjur.
3. Jag älskar filmer som batman, X-Men, Spiderman osv.
4. Jag älskar att spela TV-spel och datorspel och då inte typ The Sims utan köttaspel. Alltså krig, zombies och blod.
5. Jag tycker oftast att killar med rakat är fulare än killar med hår (på huvudet).
6. Jag har läst en bokserie på 47 böcker. 2 gånger och skulle lätt kunna läsa dom igen.
7. Jag tycker att skräckfilmer är bättre än romantiska filmer. Gillar att bli rädd.
8. Jag tar ganska lätt åt mig av vad folk säger om mig, även om jag inte alltid visar det.
9. Jag tycker att djur är mer värda än människor.
10. Ett nej för mig är alltid ett nej. Jag kan dock kompromissa om det är om småsaker.



HAHA jag dör. Så jävla ful!

Kommentarer
Postat av: Felicia Aulén

hahaha stackars victoria

2012-03-05 @ 19:26:36
URL: http://mangoligg.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

sv; eller hur! :)

hur mår du idag då? :)

2012-03-06 @ 16:17:27
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0