this is it

Snabb översikt om helgen:

Fredag: Skola, efter det åkte jag och Cissi med mamma och pappa och handlade. Vi köpte tacogrejer. Drog hem till Jonas och lagade + åt mat. Sen iväg på korvparty. Gick ut en sväng och somnade hemma hos Jonas sen.

Lördag: Hem, göra sig till människa och sedan åkte vi hem till min morbror och hans familj, åt mat och glodde på melodifestivalen. Skämdes över det, pinsamt vad svenskarna kan komma upp med ibland. Hem och skulle på fest men somnade på soffan.

Söndag: Slödag. Har inte gjort ett piss. Skönt! Såg på Big Brother.

Nu: Sitter i soffan. Ska snart lägga mig för ögonen börjar glida ihop.

Nu har jag dessutom lov. En vecka, känns som vi alltid har ledigt från skolan nu för tiden. Det gör mig inget. Inte långt kvar till studenten nu. Wiie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0