oh gud vad jag är tråkig

sådärja. Vill göra något nu här på min fina, gråa, högljudda dator innan jag ska lägga mig och sova. Så därför tänker jag vara sådär tråkig och berätta vad jag har gjort idag fast jag egentligen inte har gjort något speciellt.

Jag har vart i skolan och haft matte. Linn var där också såklart. På rasten vid klockan tio så impulsköpte jag ett par byxor. Vi hade lektion igen. Lunch och sen in och räkna lite till för att sedan gå hem och fortsätta med lite skolarbeten.

Hemma, öppnade alla saker jag har att göra. Historia A, Sammhällskunskap A och Ergonomi. Började på de två första men avslutade inte, det ska jag fixa innan söndagen är slut. Ska alltså vara klar med allt tills klockan är 23.59.59. Japp, om jag kommer lyckas? Såklart.

Glodde på lite tv, tog ett bad och rakade benen. Hårinpackning och ansiktsmask på. Nu är mina ben jättemjuka och sköna att känna på. Jag skrubbade även min hud med en fin rosa skrubbhandske för att göra mig ännu renare. Japp japp.

Såg på en film med mami och papi. Den var helt okej. Och det gjorde fram tills för cirkus en halvtimma sedan och sedan dess har jag klickat runt lite här på internet.

Ha en bra natt alla och dröm så sött.


Kommentarer
Postat av: casandra

Hur började din reumatism? hur upptäckte du det? och hur gick du vidare?

2012-02-04 @ 23:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0