ninjasparken

Sitter under filten i soffan och håller nästan på att somna. Ska snabbt berätta om min dag, dagen som innehöll en ninjaspark i luften innan jag nästan bröt varenda ben i kroppen. Dagen som även innehöll en del plugg på körskolan.

Dagen började i alla fall med skola. Vi hade vår första Religion A-lektion idag. Har än inte någon åsikt om den. Det kommer. Slutade 11.30 och då traskade jag mot bussen och sedan hem.

Hemma skar jag upp två apelsiner och spelade lite Battlefield 3. Har redan klarat det men det var på easy. Nu blir det normal.

Efter cirkus en timmes spelande gick jag mot körskolan där Linn satt. Pluggade lite där osv.

På vägen hem. Kommer ner på min gata, går på vägen. Ser att jag är på väg att trampa på en sån där förpackning dom har till pajerna på mc donalds. Halkar på den, ninjaspark i luften, landar på mitt andra ben som blir böjt bakåt, knät slår i. Tar emot bakom mig med handen som viker sig (pga reumatismen) eftersom den är svag. Slår i hela armbågen och där ligger jag som en padda på gatan. Som tur är var det ingen som såg vad jag vet.

Vart hemma sedan dess och chillat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0