Every new day is another chance to change your life.

Hallå.

Fredagen igår vart inte som planerad på grund utav en väldigt sorgsen sak som har hänt. Vad som har hänt tar jag inte här eftersom det inte har med alla att göra. Blev i alla fall en kväll hemma. Film, godis och läsk stog på min meny.

Dagen idag då, blir en liten krogrunda med Dedde för att försöka liva upp stämningen. Vi ska överraska pappa och hans nyfunna vän, holländaren hahaha. Nej men han var i Holland förra året. Nu är en utav dom här och besöker hans jobb, det har med köp av maskiner att göra. Pappa är i alla fall ute och underhåller honom med sport på O'Learys så vi ska dit och checka läget. Ta en öl eller nåt.

Vad vi gör efter det återstår att se, kanske drar vidare och dansar, sitter kvar med dom. Men då måste vi ju snacka engelska haha. Min starka sida? Nja. Inte direkt kanske haha.

Nu blir det i alla fall att glo lite på mello innan jag ska göra mig till människa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0