Let's make some magic

Can you keep a secret?
When there’s no one I can turn to.
Do you trust me?
I am on my knees and I deserve it.

Jaha, då har jag nu efter mycket om och men med mig själv bestämt mig. Det blir att gå på Maskinen imorgon. Har haft en debatt med mig själv om det i ett par dagar nu. Det är över 200 kr på något jag egentligen inte gillar speciellt mycket. Det har väll vart den största anledningen till att jag tvekat. Men men, det kommer nog bli bra ändå. Det är ju vad man gör det till.

Snart är det påsk. Det kommer bli godis i stora lass. Får jag inget så köper jag själv. Fredagen firas med påsk hos mormor, påskafton blir hemma och söndagen ska vi till morfar.

Det var väll det jag hade för denna gång. Ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0