Dagen efter

Hej på er. Kvällen igår var väldigt trevlig. Kom hem vid halv tre inatt. Tvättade av mig sminket och gick och la mig i sängen med Mira. Lite gos innan ögonen stängdes. Var inte mycket alls på Filial, inte direkt min typ av ställe. Cissi och Jenniina var där mer. Jag, Josse och Carro satt på Royal och vart bjudna på lite dricka utav Carros farbror som jobbar där. Gratis är gott ;).

Idag mår mina knän som dom förtjänar så mycket som vi sprang fram och tillbaka överallt. Får tacka min pappa att han övertalade mig att ta en taxi hem istället för att gå. Då hade knänen vart i dubbel storlek idag. Äsch, vill man ha kul får man lida lite också ellerhur? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0