Nothing left for me.

Ååh, mitt öga. Somnade med mascara på i förrgår, sedan dess har mitt högra öga krånglat. Känns som att det sitter fast något i ögat, har gjort rent det och haft i ögondroppar och spolat rent det i duschen. Ingen hjälper och till råga på allt så gör det ont vid övre fransraden också. Trycker man lätt mot ögat är det ömt och så rinner det hela tiden. Orkar inte, vill inte och jag vill att det ska sluta.

För att inte vara så negativ så är det torsdag imorgon och det betyder dagisfasoner för oss i skolan haha. Håller nu på med att limma och klistra papper. Inte lera längre alltså. Jag ska göra ett huvud. Men inte ett vanligt, det ska vara ganska fult. För fult skulle det endå bli om jag skulel försöka göra ett vanligt huvud.

Har även fixat praktikplats nu alla åtta veckor. Wiie. Hunddagis, fotograf och på mammas jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0