Big Brother

Sitter i soffan och glor på Big Brother. Denna helg har jag:

Fredag: Sov hos Jesper och på dagen var jag i skolan sen hemma. Han var och åkte skateboard så därför va jag hemma efter skolan.
Lördag: Gick hem till mig med mamma när hon hade slutat jobba. Jesper skulle åka skateboard igen. Bytte mitt rum så nu bor jag i gillestugan. Ska få dubbelsäng också, najsbajs. Då får jag, hunden, katterna och Jesper plats i sängen utan att trängas som nu i min 120 säng. Jesper sov här sen.
Idag (söndag): Jesper va här men drog sen. Har ställt om klockorna nu också. Kort dag idag fast endå inte. Kollar Big Brother nu.

Denna vecka som kommer nu så är jag ledig torsdag och fredag så jag får en riktigt långhelg, skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0