TV

Nu ligger jag i soffan och kollar på Lyxfällan. Mira ligger bredvid mig och jag ska strax lägga mig och gosa. Hon luktar så gott :D

Hur jag mår idag: Idag har jag haft ont i höften och har det fortfarande. Inte kul alls. Har i alla fall lagt i special-sulor i skorna som ska hjälpa till att minska smärta i rygg, fötter, knän och höften.

Som ni märker så är det väldigt upp och ner med mina dagar. Jag kände till exempel ingen smärta imorse eller under första rundan med Mira. När jag sedan kom hem och satt en stund då kom den smygandes på mig.



Denna bild är från samma dag då jag klippte av mitt långa hår. Precis då gillade jag det inte för att det var så kort med vad jag är van vid. Nu är jag nöjd med mitt hår, det har växt en 4-5 cm kanske.

Kommentarer
Postat av: l inh t o p huong

söt blogg! :D

2011-01-26 @ 18:19:40
URL: http://twelves.blogg.se/
Postat av: Elin

Fining!

2011-01-26 @ 19:53:36
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0