It's done

Nu är det läskiga gjort och det var inte så illa som jag trodde att det skulle vara. Det gör ont nu, några timmar senare för bedövningen har släppt. Eller ont och ont, det är ömt och känns.

Nu får jag däremot inte gapa stort, tugga sega och hårda saker eller pressa käkarna på ett till två dygn. Men men, efter imorgon är det dags för lite övningar i käken sen är allt normalt igen.

Nu blir det lite film och imorgon ska det jobbas mer på hemsidan och ska även till skolan en snabbis. Måste visa att jag faktiskt har gjort något. Jobbar ju som sagt hemifrån med hemsidan.

Nej puss och kram på er så skriver jag ett sista inlägg ikväll!


Bjuder på en bild från idag på mig och Mira och morfars hund Doris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0