Engelska

Sitter och har Engelska B. Det går bra, vi ska skriva en text i då-tid. Min lärare sa att min text var jättebra men att jag kunde försöka att hitta lite mer att skriva. Så det ska jag försöka göra.

När jag slutar denna lektion så ska jag gå till mammas jobb. Imorgon är det fredag och då ska jag ut med mamma. Vi ska Daniel Adams-Ray på Harry's. Nej, inga av mina kompisar har fyllt 18 än men min mamma är min bästa vän så det spelar ingen roll. Ja, jag är ovanlig som 18-åring och erkänna att min mamma är min bästa vän.

Bananflugor lever i 30 dagar. Onödig fakta men ville bara säga det. Man ska ju lära sig något nytt varje dag så här har ni lärt er något :)

Vi har ett projekt i alla mediaämnen också. Man ska välja ett valfritt intresseområde så då kombinerar jag mina två intressen, foto och djur. Jag ska göra en fotoutställning med djur på bilderna. Linn i min klass ska också fota så vi ska ha vår utställning tillsammans. Det kommer nog gå bra.

Mira, Cissi och Casper är de som främst ska vara med på bilderna men andra djur är välkomna att vara med också.


Nej, jag tycker inte det är äckligt med hundpussar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0