nej men

Haha, har en tendens att skriva här typ en gång i månaden. Jaja, nytt som hänt? Inte mycket.

Är klar med alla julklappar redan, skönt det i alla fall.

Har APU nu i skolan, har hittils vart med en fotograf, Lotta. Det är roligt. Fina bilder har hon tagit på mig också som kommer i detta inlägg som ni kan se här under.

Annars har inget speciellt hänt. Lite fest här och där, lite hemma här och där. Film och sånt. Sett Breaking Dawn Part 1 också, den var bra.

På freda ska jag nog se på Tintin med min kusin och kanske hennes kompis.

Imorgon ska jag kanske ut med Josse och några till. Ska bli kul. Var ett tag sedan sist.

Snart är det julafton också. Och det är den tredje december nu och ingen snö än. Ska snöa i veckan enligt vädret i alla fall. Får hoppas på det för nu vill jag ha snö. Det hör till December lite grann.

Jaha, det var det då. Skriver väll en godjul hälsning sen och ett gott nytt år. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0