2011-08-28 ägg

Hej på er. Igår var det som sagt kräftskiva. Det var trevligt. Åkte hem vi halv ett inatt och somnade vid två. Tydligen ska det ha vart ett maffigt blixtoväder inatt vilket jag missat då jag sovit som en gris.

Idag då? Vara hemma och bara ta det lugnt, mysa i onepiece och tjocka i mig pizza, godis, chips och cola. Säger som Kissie brukar säga, söndagar är Ät-vad-du-vill-dagen. Även om jag har såna dagar varje dag haha.

Bilder ifrån kräftskivan kommer upp imorgon eller senare idag. Orkar inte lägga in dom just nu då kameran inte är i samma rum och batteriet i datorn är nästan slut. Orkar inte hämta sladd. Ja, ibland är jag slö.

Blev väckt idag utav att mamma frågade om jag ville ha kokt ägg till frukosten. Svaret blev ja, tvinga upp mig och började skala. Besvikelse blev mitt ord då ägget rann ut ur skalet, i alla fall gulan. Mina ägg som jag vill ha dom ska vara mitt emellan hårt och löskokt.




Kommentarer
Postat av: Jenny Pousar

Ska lägga till att det var inte jag som kokade äggen.

Men för mig var dom perfekta ;)) <3

2011-08-28 @ 14:42:54
URL: http://ordinarychick.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0