Tjenis penis

Hej på er. Godkväll. God afton.

Sitter hemma nu och glor på CSI och snart är det dags för Big Brother. Innan detta så var det Total Blackout och det var länge sedan man skrattade så åt ett program på tv.

Idag har jag solat, hjälpt mamma att plantera lite och sedan åkte vi till min kusin som fyller 10 år idag och grillade och åt glass med jordgubbar. Det var gott och mätt blev man.

Imorgon är det skola som gäller igen då. Aja, inte helt fel endå så man har något att göra igen. Det enda som är synd är ju att man missar det mesta utav det fina vädret.

Bjuder på en bild på min kusin som fyller idag. Hon är rolig hon!


Från vänster: Alexandra (Alex), födelsedags barnet då. Mitten, min lillasyster Mickis och til lhöger är min andra kusin Zara. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0