20:00 15 oktober 2012

I brist på annat att göra ska jag leta upp en lista att göra. Den kommer komma upp här nedan sedan, när en duglig hittats.
 

Senaste

Låt du hörde: Intro-låten till Pengarna på bordet.

Film du såg: Ringaren av Notre Dame tror jag det var.

Mat du åt: kyckling och pasta.

Kram: Jonas tror jag, annars min hund.

Puss: Mira.

Känslan: Trött

Bråk: Jag har inte vart inblandat i något på länge.

Resa: Vet inte.

Glädje: At tdom börjar ta tag i min sjukdom och ska göra en ny utredning så vi kan få det bättre snart.

Längtan: Lön nästa fredag.

Dröm: Minns inte haha! Drömmer så sjuka saker så blandar ofta ihop alla drömmar jag minns.

Personen du träffade: Min familj och min systers pojkvän.

Person du pratade i telefon med: Denice

Personen du fick sms av: Denice

Gången du var utomhus: När jag cyklade hem i spöregnet från jobbet

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag

 

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mjölk
- Ost
- Smör
- Nagellack
- Grönsaker

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Min telefon
- Mina pengar
- Mina vänner

3 saker du inte kan äta?
- Lök
- Lakrits
- Falukorv

Två saker som gör dig glad
- när jag lyckas glädja andra
- min hund

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Äter. Haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0