Torsdag

Ligger i soffan, kroppen är som en stor marsmallow. Igår var det 100-dagars festen och självklart var vi där. idag ångrar jag det lite, såhär trött och seg har jag inte vart på väldigt länge. Känner av en liten hangover här.

Var i skolan iaf fast det bara blev cirkus 3 timmars sömn. Som läraren sa, "jag bryr mig inte om ni är bakfulla idag, så länge ni är här är det okej".

Efter skolan så drog jag hem och gick ut med hunden sen drog jag, Cissi och Natta till Max och käkade hamburgare. Tog en sväng inne på tuna park också.

När vi skulle ta bussen hem så tog vi fel buss och hamnade ända ute i Torshälla, aja, en roadtrip har ju aldrig dödat. Nu sitter jag iaf hemma under min gosfilt och myser.


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

sv;okej!

allt bra med dig? :)



btw, glöm inte att vara med i helgens sweetie, krävs bara ett"jag är med" ! :)

http://fotokobran.se/2012/march/helgens-sweetie.html#comment

vinnaren dras imorgon då jag har studiedag! :D

2012-03-11 @ 21:51:23
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0