Siffror överallt



Har suttit sedan klockan halv två med matteuppgifter. Klockan är nu fyra. Det går nog mer bakåt än framåt just nu. Imorgon ska jag i alla fall sitta kvar i skolan och få extra hjälp så jag fattar allting. Just nu ser jag bara siffror överallt. Tur att det finns musik så man kan sjunga samtidigt.

Finns ju en hel del att göra den här veckan om jag säger så, men men. Om cirkus tre månader är det dags för studenten. Aja, får väll se det som så att det är helg snart (bara tisdag men tiden går fort). Får väll se hur denna helg blir. Det blir ju nästan aldrig som vi sagt haha så det kommer bli en överraskning om det blir samma denna gång också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0