Påskhelgen och annat bajs

torsdag: då fick jag min påskpresent av mamma och pappa. En chokladhare och biljett till maskinen. Maskinen spelade samma kväll och dagen spenderades med Jonas och det var även han och en annan tjej som jag inte minns namnet på som jag gick på maskinen med. Sov kvar hos honom också, det regnade och var jävligt när vi gick hem.

fredag: blev hämtad av mamma och pappa vid ett. Väl hemma blev det att göra sig lite vacker och sedan var det middag hos mormor med en del av släkten. Det var trevligt och på kvällen blev det film och massa tjockisgott med pappa. Mamma sov så hon räknas inte med där.

lördag: påskaftonen firades med familjen. Det blev påskmat och mys framför tv'n. På kvällen sådär blev jag och pappa rastlösa så jag följde lite spontant med han ut på krogen en sväng. Vi träffade några av hans polare. Träffade även Cissi en stund på kvällen där. Hemvägen blev ett fint äventyr. Pappa hade lite problem med taxin och vägrade betala blablabla det var för dyrt. Det var dyrt, brukar inte kosta så mycket som det gjorde. Det löste sig iaf efter att ha pratat med polisen hit och dit.

söndag: fika hos morfar med tårta och massa annat gott. Hem sen och grilla med min morbror och hans sambo och mina kusiner. Det var gott och trevligt. Nu sitter jag här och ska strax sova.

Så nu vet alla som vill veta vad jag har gjort den senaste tiden. Ha det bra folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0