Längre har vi inte kommit

Namn: Josephine Pousár

Ålder: 19

Längd: 1.70 ungefär

Sko-storlek: 38-39

Född: Eskilstuna

Bor: Eskilstuna

Gör just nu: denna lista i brist på annat att göra


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Snäll, positiv och lugn

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: blir känslomässigt involverad i det mesta jag gör, svårt att prata om känslor och gråter lätt


 

Vad är du rädd för: Spindlar, clowner, höjder

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag har lätt för att förlåta

Det roligaste jobbet du haft/har: vet inte

Har du körkort och egen bil: inte än

När tod du ditt körkort: Håller på just nu

När grät du senast: vaknade av att jag grät imorse til lnågon skum dröm

När skrattade du senast: igår

Vem åkte du bil med sist: Min körskolelärare

Vem åt du mat med sist: Mig själv

Vem sov du hos sist: sover inte borta så ofta så det är väll jonas för några veckor sedan

Vem sov hos dig sist: Danne och Jonas

Vad var du rädd för när du var liten: Minns inte

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Säkert något med djur, minns delfinskötare haha

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Det går inte att räkna

Värsta smärtan du råkat ut för: Oj, vet inte. Psykisk eller fysisk?

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Finns mycket

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: ledsen blir jag när någon behandlar ett djur illa. Antar att jag blir arg då också, människor är elaka.

Har du någonsin sportat: nja

Någon du ser upp till: Vet inte, min mamma kanske

Vad finns alltid i din handväska: Har det mesta i fickorna men där är det väll nycklar, mobil, cigg, tändare, plånbok och lite sånt.

 


Har du varit utomlands någon gång: ja

Vilken plats var finast: vet inte

Största stad/städer du varit i: vet inte


Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: nej

Rökt: Ja

Snusat: ja

Druckit: Ja

Har du piercing eller tatuering: öronen och en tatuering på skuldran

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Oj, utseendet är nog Dregen-människor. Tatueringar, piercing kan gå det också, hår på huvudet, helst mörkt. Mörka ögon är finast. Muskler är inte helt fel men inget måste, längre än mig. Snygg klädstil, bry sig om hur han ser ut inte bara ta det som ligger framme. Lukta gott.
Hur han ska vara då.. Rolig, snäll, omtänksam, tålmodig. Ärlighet är viktigt. Kunna lita på varandra. Lyssna på bra musik, samma musik är inget måste men ett plus. Kunna visa känslor. Charmig.Visa intresse för mig. Komma ihåg saker jag har sagt.

Finaste komplimang du fått: att jag inte är som alla andra.

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: ja

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: Ja

Har du någonsin fejkat en orgasm: hahah, ja

Hur många sex-partners har du haft: shhh


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad, klarar inte av landet en längre tid. Får panik där.

Hamburgare eller pizza: Beror på, älskar båda.

Kött eller fisk: Kött, alla gånger!

Hund eller katt: Älskar båda, har ju båda som husdjur!

Aftonbladet eller expressen: aftonbladet

McDonalds eller MAX: Max

Vin eller Öl: Vin

Charter- eller skidsemester: solsemster

Sverige eller Utlandet: Beror på, sverige är fint på sommaren

Sport eller nyheter: beror på vad för sport.

Hockey eller fotboll: hockey!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: mörkhåriga

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: båda är fina

Flyg eller tåg: tåg är mysiga

Bil eller buss: Bil

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0