Buffy

Ligger i soffan med en filt och kollar på Buffy. Snart är denna serie slut och jag har nu bestämt vad jag ska se på härnäst. Det får bli Angel, en serie som handlar om just Angel som är med i de första säsongerna utav Buffy och även är hennes pojkvän då. Ni som sett Buffy vet vem jag pratar om och vet även att han är väldigt snygg. Han är även med i Bones.




Skolan idag va lugn, vädret var regn, blask och lite snö. Inte okej men vi har fått uppleva Sveriges fyra årstider på ett och samma dygn, haha.

Jag mår bra idag, har ev. fått jobb. Beas pappa ägen en Shell-mack. Hon ska prata med honom om jag får jobba lite helger och i sommar där. Hoppas!

Nu håller min hund på att slicka bort all min handcreme så det är svårt att skriva så därför säger jag hejdå nu. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0