2011-05-30

Tja tja. BB på tv och jag är trött. Imorgon har jag sovmorgon till halv tolv så det är skönt.

Idag har jag vart i skolan men slutade halv tolv. Aa jag vet, mina skoldagar är jobbiga. Efter skolan så åkte jag hem. Vid fyra kom Cissi och det blev film, Red Riding Hood. Den var helt okej men lik Twilight. Hon drog hem efter en stund och då kom Tony och Paula med lilla Diza som jag ska vakta en vecka i sommar. När dom dragit så frågade Cissi om jag ville med en stund till statsparken och chilla lite med tårta och sånt. Det tackade jag ja till så vi drog dit där hennes familj var. Myspys.

Fick massor med myggbett efter att ha suttit där. Vi satt vid ån och det var fullt med myggor där. Det är mindre kul.

Kom hem vid tio och sedan dess har jag setat framför tv och datorn.

Ha det bra. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0