Tidsinställt.

Fredagen har vart en mysig fredag. Den spenderades först i skolan och efter det så åkte jag med min papi och handlade. Hem, käka mat sen kom gänget. Cissi och Natta kom först och sen kom Bea och Joel. Det har vart en rolig och mysig kväll. Suttit i gillestugan och glott tv, mycket snack och godis, läsk och juice.

Imorgon är det Pirates-maraton med Cissi, Bea kanske kommer att komma också. Dreggel, Jack Sparrow. *Dropp dropp* Kommer ha en blöt tröja efter filmerna, han är så snygg i dom filmer, Depp alltså.

Nog pratat nu, sängen kallar. Mitt huvud är helt borta så känner att jag måste sova.

Godnatt på er pussgurkor.

Dreggelbild det här. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0