Tjenis penis.

Hej, har vart en låg uppdatering idag men har haft fullt upp. Dagen började med en prommis ute i solen med Mira. Vid kvart i elva kom Evelina och hämtade mig, vi fotade hennes smycken. Dom ska komma upp på hemsidan och jag länkar den så fort allt är klart :) Idag länkar jag istället en sida med billigt smink. Klicka här så kommer ni dit!

När vi fotat klart så gick jag till mamma där hon jobbade idag, vilket var på stan. Sat tdär i två timmar och käkade McDonald's + choklad och såg lite avsnitt Buffy. När hon slutade var det dags att åka till simningen. Hade helt glömt bort den idag men kom på det som tur var.

Jag bjuder på lite smakprov på smyckena idag. :) Helt oredigerade eller något så därför är de lite mörka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0