Svensk Maffia

Nu blir det att se på Svensk Maffia på kanal 4. Ska bli intressant faktiskt. Är det någon mer där ute i Sverige som kollar?

Efter programmet så ska jag ta en dusch sen blir det att glo på något avsnitt utav Buffy innan jag sover. Idag blir det ingen dagens outfit. Dels för att jag inte orkar ta någon bild och dels för att jag inte har något speciellt på mig faktiskt.

Hur jag mår idag: Idag har det vart lite ömt i höften men inte som igår. Mina knän har ömmat lite men inte så att jag lider utav det. Inte för att det har med saken att göra men jag har två äckliga skavsår på hälarna. Tillbaka till saken då, det är såhär en normal dag brukar se ut för mig.


Kommentarer
Postat av: SABINA JUHLIN

tack! :)

2011-01-27 @ 21:29:16
URL: http://saaabinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0