Om mig.



Tänkte avsluta dagen med att berätta lite om mig själv.

Jag heter Josephine Amanda Christina Pousár men kallas oftast för Jossan.
Jag är född den 11 januari 1993 och gör mig alltså till 18 år i dagsläget.
Jag går andra året på John Bauer Gymnasiet i Eskilstuna. Jag går på en linje som heter IT-Media.
Jag har en mamma, en pappa och en lillasyster. Vi bor i en villa med våra två katter, vår sheltie och några fiskar.
Katterna heter Cissi och Casper och hunden heter Mira. Fiskarna är namnlösa ;)
Enda sedan jag var liten har jag haft en sjukdom som heter reumatism. Om ni googlar det kan läsa lite om vad det är. Har inte kommit till då jag själv förklarar det än och kommer inte göra det idag.
Jag fotar ganska mycket och dom fotona kommer jag att dela med mig av här plus ge lite tips på hur jag fotar dom. Jag kommer även att dela med mig utav mina photoshop-kunskaper.

Det var lite kort om mig och mer ingående kommer det att bli framöver.

Godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0