Klar för idag.

Nu har vi hållt på sedan kl. 12.30 ungefär med hemsidan. Grunderna är klara så nästa grej är att fota lite smycken och göra upp ett "E" som ska ha.

Har nyss käkat också, därför har har det inte blivit några fler inlägg idag.

Imorgon är det dags för min simning igen, har haft vinteruppehåll ett tag nu. Går på simning som sjukgymnastik för mina leder. Det hjälper faktiskt rätt bra. Något att rekomendera för er som har samma grej som jag har i kroppen. :)

Försökte mig på en bild på månen har fel objektiv för det så bilden ger ingen rättvisa åt månen. Men men, ni får se den i alla fall :)

Har även massa rosbilder som jag kan lägga upp åt er.




Oj, oj, oj det blev en hel drös med bilder. Men men, då har ni något att kolla på tills nästa inlägg kommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0