Idag händer det.

Idag är det dags för sprutan i käken. Det gillar vi inte, jag gillar inte sprutor. Som tur är så får jag bedövning. Om en kvart ska bedövningen på och halv är det en timme kvar tills sjukan väntar.

En positiv sak är i alla fall dessa plusgrader. Snön försvinner och våren är på ingång. Det är något att gilla. Visst jag gillar vintern också och tycker att snön är mysig men man tröttnar fort på den. Håller ni inte med?

Imorgon fyller min mamma år. Ja, vi fyller med exakt en veckas mellanrum. Jag den 11 och hon den 18.

Just nu sitter jag i alla fall i soffan med hunden bredvid mig och pappa i andra soffan. På TV'n är det pappas gamla vanliga historieprogram. Jag ska strax se klart The flintstones. Orkade nämligen inte se klart den igår.

Nej ha en bra dag alla och så inväntar vi mitt nästa inlägg när jag är hemma igen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0