Hej :)

Det första jag gör är att tacka http://violasplace.blogg.se/ för att jag fick bli en dagens bloggare. Tack så mycket! :)

Idag har jag först vart med mamma och pappa hos min gammelfarmor. Det var trevligt, vart fika och lite sånt. Efter att vi var klara där så tog vi oss till någon tennisplan där morfar och Kirsten väntade med Doris. Då fick Mira och hon leka av sig lite. Fast det var mest Doris som lekte.

Nu är jag hemma och har en massa kosrt att lägga in + dagens outfit. Den kommer nu. Bilderna på Doris och Mira måste jag redigera lite så dom kommer upp under dagen. :)




Tröjan och legginsen är från GT. Tröjan är stor och skön, perfekt om man inte vill gå i mjukiskläder men endå ha något skönt och pösigt.

Halsbandet är från Cubus.

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

precis det tycker jag me :) hoppas allt bra med dig?

2011-01-23 @ 14:57:12
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0