Godnatt!!

Oj, klockan drog iväg mycket nu. Aja, har i alla fall sett klart Easy A nu och den var sevärd. Typisk tonårsfilm för brudar. ;)

Nu ska jag sova hade jag tänkt, imorgon äre work med hemsidan som gäller.

Jag har en kissemisse Casper sovandes bredvid mig, söt han är. Lilla tjooockiseeeen! :) Haha, han har feta hängmagen, ni skulle se den. Ska se om jag kan få en bra bild på det imorgon. Lillbäbisen.

Ang. min spruta jag tog igår. Idag är det lite ömt bara, blir bättre och bättre. Snart kan jag gäspa och tugga som en normal människa. Just nu ser jag mer ut som typ, ehm, ett, aa, jag vet inte. Något roligt i alla fall.

Nej nu tar jag med mig Miris ner i sängen för en god natts sömn. Dröm sött alla.


Såhär sover vanligtvis Casper. Dålig bild jag vet, tagen med min urkassa mobilkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0