God morgon.

Tja. Började dagen med en dusch och sen en långpromenad innan frukosten med Mira. Träffade på Dedde en snabbis så hon gick på promenad med oss.

Hemma tog jag en frukost, yohurt, oboy och rostmackor. Hamnade vid datorn och ska snart fixa till dagens outfit-bilder.

Idag ska jag träffa Cissi. Vi ska se klart på alla avsnitt av Livet enligt Rosa. Vi ska även hänga med pappa till affären för att köpa grejer till maten och sen köpa godis.

Såg idag i tidningen att den 17:de så stod det att alla stjärntecken skulle ändras. Jag skulle då gå från stenbock till skytte. Fick en snabb hjärtattack där. Längre ner i artikeln stod det att en ny artiekl hade skrivits igår. Där stod det att inga stjärntecken skulle ändras. Tur det!

Skriver mer sen, see you.


En väldigt snygg bild på mig och Cissi förra vintern. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0