Creepy

I år har vi 4 ovanliga datum 1/1/11, 11/1/11, 1/11/11, 11/11/11.. Något annat ovanligt: Ta de 2 sista siffrorna i ditt födelseår (dvs 1974 = 74) och plus den åldern du fyller i år och du kommer att få samma tal/nr (111 ).... konstigt?
:)

Såg denna på FB idag. Det stämmer faktiskt, båda grejerna. Ta mig till exempel: 93+18=111
Jag testade även min lillasyster och mina föräldrar:
71+40=111
72+39=111
96+15=111

Lite läskigt också att jag fyller år på ett utav de datumen, 11/1-11. Många ettor i år antar jag. ;)

Ligger i alla fall i soffan just nu och ska strax fortsätta se på min film, Easy A. Innan jag fortsätter med det måste jag in på toa snabbt :)

Have a nice night!


Bjuder på en utav mina favoritbilder jag tagit! Vet inte vad det är med bilden, färgerna, röken som så "snyggt" blåses ut, den rätt coola reflektionen i brillorna eller kanske bara själva helheten utav bilden. Nej jag vet inte, älskar den i alla fall! Modell på bilden är min kompis Cissi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0