Dubbelavsnitt

Har nu sett första avsnittet av säsong 6 utav Buffy. Jag tyckte det kändes ovanligt lång för att vara ett avsnitt (som vanligtvis är ungefär 40 min) så när jag kollar tiden och namnet så ser jag att det är ett dubbelavsnitt. Inte helt fel det. Kändes lite som en film då.

Imorgon är det simning igen, kan tyvärr inte få skjuts då så jag får ta en prommis dit. Det gör inte så mycket, hoppas på fint väder bara.

Ser nu att min dator är sådär mysigt smutsig. Den måste inte alls bli rengjord, ellerhur... Sitter smulor emellan tangenterna och skärmen är nerfläckad av djurnosar som luktat och skitiga fingeravtryck. Det är även fullt med damm överallt.

Nej nu ska jag ta och sova. Sweet dreams. <3



Mira min bäbis <3

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv: åh tack :D ja e frisk nu :)

2011-02-03 @ 02:59:15
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0