Sommaren 2011

- dog någon som stod dig nära?
Nej tur det.

- vilka länder besökte du?
Inga

- är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012?
Pengar

- vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas?
Åh gud, vet inte. Håller inte direkt koll på datumen men p&l kommer jag minnas.

- största misstaget?
Det vet jag inte. Har inte gjort sådär många "misstag"

- har du varit sjuk eller skadat dig?
Lite blåmärken här och där dör ingen utav ;)

- bästa köpet?

Har inte köpt sådär jättemycket denna sommar. Men kläderna från Ullared.

- vad spenderade du mest pengar på?
Cigg, peace&love

- gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011

Vet inte, har många låtar ifrån olika dagar

- var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Ganska lika faktiskt

- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Solat

- vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit inne p.g.a regnet haha

- hur tillbringade du midsommarafton?
Hemma med släkten på dagen och sen chillkrök hos Jonas med Cissi som inte slutade så bra.

- blev du kär i sommar?

Näe

- hur många förhållanden?

Avslutade ett dagen efter skolavslutningen så dena sommar inga

- favoritprogram på tv?
The big bang theory

- bästa boken du läste i sommar?
Håller på med Mamma sa att jag var sjuk

- största musikaliska upptäckten?
Ingen aning

- något du önskade och fick?
Inte vad jag kan komma på

- något du önskade dig men inte fick?
Sommarjobb kanske, jag vet inte.

- vad gjorde du första dagen på sommarlovet?

Umgicks nog med Cissi

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja det fins det väll alltid

- vad fick dig att må bra?

Mycket

- vem saknade du?
Vet inte

- de bästa nya människorna du träffade?

Får väll säga Tess, träffade inte så många andra nya. Men hon är rolig den tjejen.

 

Jag. Igår.


Kommentarer
Postat av: HANNA

hihi tack :D

2011-08-23 @ 07:05:01
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

Ursäkta om jag stör ._. men ville bara tipsa om tävlingen som pågår just nu där DU kan vinna underkläder för båda tjejer och killar. Awesome right?! Hur som.. skynda in och hitta din favorit. Pussn ;)



http://saveu.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-underklader.html#comment

2011-08-23 @ 09:57:39
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0