this weekend

Denna helg har jag gjort ganska mycket. Tror jag. Här har ni fre, lör och sön.

Fredag: Gick i skolan och hade JB lopp. Man ska springa eller gå typ 6,5 km. Fick fågelbajs på handen när jag satt och väntade i gräset. Det var äckligt :( ! Gick JB loppet, fuskelifuks. Jag, Cissi och Lina lekte prison break. Smög runt på genvägar och ner för branta backar och hade oss. Kul var det. Åkte in till stan och mötte upp mamma och min syster för lite shopping. Blev ett linne och en tunika. På kvällen kom Cissi och det blev lan.

Lördag: Åkte till mina kusiner och grillade och bara umgicks. Kom hem vid elva men åkte nästan direkt hem till Cissi för en kväll med wii. Kom hem vi halv två och somnade nästan direkt.

Söndag: Åkte hem till mormor för att fira mors-dag. Fikade och lite sånt. Efter en stund åkte jag, mamma och mormor till växtriket och köpte massor med blommor. Jag och mamma planterade ut dom i olika krukor. Åt även en god kebabtallrik. Vid sex kom Dedde så vi gick en långpromenad med Mira. Gick även till hennes pappa och sedan följde vi med honom till hennes farmor. Fikade där och sen tog vi Mira och jag gick hem och Dedde gick till stan. Kollade BB och nu ska jag lägga mig.

Där har ni en kort berättelse om min helg. Godnatt på er. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0