Monday

Hej hallå tjenare tja. Måndag idag. Hur känns det? Är ni trötta? Det är jag! Höll på att försova mig imorse men som tur är så har jag min egna väckarklocka. Hunden! Hon kom vid halv åtta och pussade mig i hela ansiktet så då vaknade jag till liv.

Var i skolan på förmiddagen, slutar 11.30 på måndagar. Cyklade hem i hagel. Burr burr säger jag bara! Väl hemma var det bara att slänga av sig väskorna och ut med Mira. Gjorde sedan mina goda kycklinmackor i ugnen. Efter det fick jag lite matkoma så låg i soffan och glodde några avsnitt Buffy. Är nu på s. 7 e. 8 så är alltså på sista säsongen. Sen då? Vilke serie kommer nu? Får kolla upp någon bra.

Imorgon, sovmorgon och en lektion. Bara foto. Ganska skönt förutom att jag har no idea på vad jag ska ha för fotoreportage.

Aja, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0