Tidsinställt

Gör ett tidsinställt inlägg ifall mamma kikar in från jobbet och inte har något att göra.

Planen för idag, fredag. Vara hemma och ta det lugnt. Är fortfarande lite förkyld men det är inte därför jag vill va hemma. Varför vet jag inte egentligen. Kanske hittar på något senare på kvällen.

Idag lite spontant sådär så blev det bestämt att jag och Cissi ska till Stockholm den 2 augusti och se på Dia Psalma med våra tältgrannar vi hade på p&l. Vi fick ett erbjudande. Tar vi oss fram och tillbaka till sthlm så bjuder en utav grannarna oss på inträdet. Sagt och gjort. Cissi ska prata med sin mamma och kan hon köra så drar vi. Kan bli trevligt.

Nu i denna stund som du sitter och läser detta så ligger jag skönt nerbäddad i min säng och snarkar för fullt. Har ev. en kisse eller en hund till mitt sällskap också. Skulle gissa på att Cissi (katten nu) ligger hos mig som hon brukar kunna göra ibland.

Jaha, nehe, ja okej. Ha en bra dag och sola massor om solen kikar fram. Man ska vara brun och fin.


Ja det var kallt men skönt att springa där igenom. Var några veckor sen när jag och mina fina flickor spelade kubb hos mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaså du!! ;) <3<3<3

2011-07-08 @ 10:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0