Hola Bola

Hej på er alla vackra människor.

Jag har nyss ätit lite frukost och ska nu göra mig vacker igen. Känns som att det var ett tag sedan jag gjorde det haha. När jag fixat mig klart så drar jag till mammas jobb. Ska få hela min mun rengjord. Och nej jag har inte äcklig mun vill bara få bort allt efter peace and love. Man känner sig inte fräsch någonstans när man har vart där.

Efter det så tar jag och Josse en promenad med Mira. Ska bli skönt. Det är varmt ute idag också så jag kör på en klänning idag. Om jag orkar så fotar jag en outfit-bild sen.

Ha det bra för nu ska jag göra mig klar.


Bjuder på en bild som Lotta tog på mig när jag hade APU hos henne i februari. Och ja, det är mina riktiga ögonfransar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0