...

See me falling, down and lonely
Are the angles on their way, I'm in the dirt
Hear me screaming, see me bleeding
Cause the days no more the same without you

Snälla bli min igen
nej, låt det va som i en film
snälla bli min igen
låt mig va kvar
ja, låt det va

jag skulle vakna mitt i natten
och gå upp och ta en långpromenad
jag skulle låta blicken möta andra ögon
i en främmande stad
jag skulle inte ha så bråttom
med att träffa nån ny
jag har rätt mycket med mig själv
precis som du
jag skulle andas i det tomrum som blev över
om du lämnade mig nu

det skulle bli för tomt om ingen fanns där
som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du

Jag är just nu tom på ord och lyssnar depplåtar på spotify. Min hjärna är tom på tankar. Jag har inte insett förens nu att jag faktiskt inte har dig kvar bredvid mig. Jag ska rycka upp mig och se framåt. Jag ska leva mitt liv med ett leende på mina läppar. Nej slut på det här nu. Jag mår bra! Jag kommer att göra det. Och mamma. Inga kommentarer nu, jag vet att du läser det här endå. Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Mamma

<3<3<3

2011-07-05 @ 08:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0