Eftersom att...

...jag inte har något bättre för mig just nu än att sitta i min ensamhet med min hund så svarar jag på lite frågor som jag tog utav Felicia.

1. Vem var du senast med? Min familj, menar du vänner så var det Cissi.

2. Är du singel? Varför? Därför att jag var dum nog som gjorde slut med Jesper.

3. Vad hör du just nu? datorfläckten och hundens snarkningar

4. Vad har du för planer i helgen? inte ett piss

5. Om du var fast i ditt rum i tre dagar med ditt ex, vad skulle du göra? Har ingen aning. Vi skulle väll prata antar jag.

6. Vilken är den senaste killen du pratade med? Jesper.

7. Vad tycker du om tatueringar? I love it.

8. Har du någonsin sagt att du aldrig mer ska älska någon? Mycket har jag sagt men nog inte det.

9. När var du senast riktigt arg? Midsommar.

10. Den värsta "konsekvens" du fått göra? Oj, det vet jag inte haha.

11. Vad tror du personen du gillar gör just nu? Jag vet inte och i denna stund så bryr jag mig inte

12. När gjorde du senast något som du visste var fel? Det vet jag inte

13. Hatar du den senaste killen du "hade något på g med"? nej.

14. Har den personen som sårat dig mest, bett om ursäkt? Det vet jag inte, kommer inte ihåg vem det kan vara.

15. Vad är det största misstaget du gjort? har gjort många misstag

16. Är den personen du kysste sist, den personen du kommer kyssa nästa gång? Inte så som det ser ut just nu.

17. Har du gillar någon äldre än dig? Ja, har inte alla gjort det någon gång?

18. Har du kysst den senaste du smsa med? nej verkligen inte!

19. Vad gjorde du förra helgen? var i borlänge på peace and love men åkte hem på lördagkvällen. Söndagen sov jag mestadels.

20. Brukar folk säga att du pratar för fort? haha aa.

21. När sov du senast med någon av motsatt kön? typ en en½ månad sen kanske.

22. Tror du andra kommer döma dig från vad du har svarat? det bryr jag mig inte om.

23. Finns det någon av motsatt kön som betyder världen för dig? inte världen. Men betyder något gör han väll.

24. Är det svårt för dig att komma över någon? Det beror på personen och vad den/jag/vi har gjort.

25. Kommer du bli sårad av någon snart? Och hur ska jag veta det?

26. Vad ser du mest fram emot just nu? Har inget speciellt att se fram emot just nu

27. Vad är det pinsammaste du har gjort? oj oj oj. Finns mycket.

28. Vem vill du helst träffa just nu? Ingen. Absolut ingen.

29. Finns det saker i ditt liv som förändrat dig? ja det finns det alltid.

30. Vem älskar du mest på hela jorden? Jag älskar mig själv mest för jag kommer alltid att finns till för mig själv. Jag älskar även min familj och mina djur mest av allt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0