Åtta saker

Åtta favoritprogram (TV)

The Big Bang Theory, Grey's Anatomy, Vänner, Buffy The Vampire Slayer, Solsidan, The O.C, One Three Hill, Djurpoliserna

 

Åtta saker som jag gjorde igår

Myste med Mira, Var inne hos grannarna med Mira så hon fick leka med en kompis,

Sov, Åt mat, Kissade, Matade fiskarna, Gosade med katterna, Spelade Zoo Tycoon

 

Åtta saker som jag ser fram mot

Ullared imorgon, studenten, studiebidrag, Breaking Dawn, Körkort, 19 år, Mira blir vår "på riktigt" (fodervärd), klippa håret

 

Åtta favoritrestauranger

Hoppar över denna eftersom jag nästan aldrig äter ute.

 

Åtta saker på min önskelista

Pengar, nytt objektiv till kameran, stativ till kameran, åka till New York, Bli frisk, ny mobil, kommer ej på mer.

 

Åtta saker som gör mig irriterad

Falska människor, folk som inte förstår vad jag menar, människor som är allmänt dryga, folk som tror att dom är något, kommer ej på mer.

 

Åtta saker som gör mig glad

Presenter, tårta, djur, foto, familj, vänner, Mira, Cissi & Casper

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0