2011-07-10

Hej på er. Allt bra? Här är allt prima, lite trött bara.

Planer för idag, inga alls. Ta en promead med Cissi och Mira sen bara. Ska fota lite tänkte jag också. Var ett tag sedan. Vet bara inte vad jag ska fota, kanske när jag gör min milkshake, göra ett bildreportage och visa upp här så ni kan göra detsamma. Det gör jag! Sedan betygsätter jag den och säger hur den slutgiltiga smaken och allt blir. Awesome!

Då har jag alltså två planer för idag då. Mitt liv är inte helt händelselöst höhö.

Vad jag gör nu då. Sitter och spelar Simply Hospital på facebook. Det är rätt kul. Lite meningslöst men ett tidsfördriv.



Här är en bild jag printscreenade på mitt sjukhus när jag hade helskärm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0