00.55

Sitter ute på altanen. Det är skönt ute även fast klockan nästan är ett på natten. Jag ska strax dra mig ner mot sängen.

Har fastnat för ett spel jag spelade jätteofta som liten, Zoo Tycoon. Ettan. Haha, askul ju.

Ni eskilstunabor! Ni missade väll inte åskan och blixtrarna igår? ;) Det small rejält här och blixtrarna lyste upp rummet som en stark lampa. Det var ganska läskigt. Vaknade även vid halv sju imorse utav en redig smäll. Det var blixten och åskan igen. Spöregnade gjorde det också. Somnade som tur om nästan direkt.

Tydligen ska det åska och blixtra nu också men jag ser eller hör inget. Det kommer väll snart då. Däremot är det massa andra skumma ljud. Det är några som går runt och lekte varg, typ ylar och har sig.

Aha, bara för jag sa att jag inte hör någon åska så hör jag hur dom kommer smygandes nu. Långt borta men jag börjar höra dom. :-P

Ajuste, skulle ha åkt på middag idag men så blev det icke. Bilen började låta konstigt så pappa vågade inte köra med den.

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ LILLA MIRA
. :) Glöm inte att ni måste in på er mail sen och validera din röst också. Klicka på länken ni får skickade och därefter på det djuret dom vill att du ska trycka på. Inlägget där ni kan hitta länkarna till Mira hittar ni här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0