Mitt sista jullov

Idag hade jag min sista julavslutning. Nu börjar mitt sista jullov. Jag har två lov kvar, sportlov och påsklov, sen tar jag studenten. Sjuk! Det har gått så fort. Känns det var nyss jag började i ettan.

Jaha, vad som hänt de senaste två veckorna då som jag minns. Jag var ute med några fina vänner förra onsdagen. Vart mycket dans och skratt. Har haft praktik med mamma en vecka också. Ja, annars har det inte hänt speciellt mycket som är värt att berätta.

Pappa åkte till Holland i söndags också och kommer hem imorgon på kvällen. Han har vart på jobbresa.

Imorgon ska jag köpa apelsiner och nejlikor och göra julpynt som även doftar jättegott. En doft man lätt förknippar med julen.

Bjuder på en gammal bild på första snön som kom för någon vecka eller två sedan och försvann. Nu har vi lagom med snö ute som jag och vovven byggde en snögubbe med idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0