snorunge

Tjock i näsan, irriterade ögon och sträv i halsen och skakiga händer. Antingen är det pollen som börjar spöka med mig eller så börjar jag bli sjuk. Hoppas på det förstnämnda. Har inte ork eller tid för att bli sjuk!

Ja vad har jag gjort sedan sist då? Fredag umgicks jag med Daniel och Jonas. Det var trevligt. Lördagen spenderades med kubb. Jag och mamma var duktiga då vi. Vann mot Jonas och Robert nästan alla matcher (om det inte till och med var alla, kommer inte ihåg). På kvällen/natten kom pappa hem efter trav och poker, det blev film fast jag sov under den höhö... Söndagen var lugn, Jonas var här och det vart lite kubb då med och bb på kvällen.

Igår var det skola. Samma sak idag. Samma sak imorgon. Nästa vecka är det lov. Det behövs känner jag. Är väldigt skoltrött just nu, kan ju bero på att jag snart tar studenten. Wiho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0