Nattläsning för nattugglor

När vaknade du imorse?
Svar:
07.40 tror jag

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
"Vad är klockan?" och "kan jag sova lite längre?"

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Inte imorse men tidigare idag så ringde jag mamma och berättade att jag höll o min studentmössa nu.

Vilket humör är du på?
Svar:
Just nu är jag svintrött och ska vilken minut som helst gå och bädda ner mig. Men annars så mår jag ganska bra, inte helt bra men ganska.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Ett par tofflor, trosor och en sidenpyjamas.

Har du ont någonstans?
Svar:
Ja i ögonen pga överansträngning.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Spicy hot haha

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Jag får ingen lön eftersom att jag inte har något jobb men får ju studiebidrag på 1050 varje månad.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Ett paket cigg och cola-nappar.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook.

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Jag ska sova eftersom det redan är kväll.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Den första låten som spelades idag kommer jag inte ihåg eftersom jag lyssnat på musik nästan hela dagen.

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
Det måste man inte, den sticker inte ut. Den är allmänt tråkigt och ointressant. Jag skriver mest här för att ha något att göra och för att stilla nyfikenheten för vissa människor som undrar vad jag sysslar med.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Satt nog framför datorn eller så sov jag.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Nej, dagen är snart slut.

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Jag fotade min studentmössa för inte så många timmar sedan.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nej.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Luften höhö eller soffan.

Vad tror du att klockan är?
Svar:
vet att klockan är strax efter elva eftersom jag va tvungen att kolla när frågan dök upp.

Vad borde du göra idag?
Svar:
Plugga matte men orkar inte. Sover istället och hoppas på det bästa!

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Min pyjamas om jag inte klär av mig i sömnen. Kan bli varmt och då händer det att jag vaknar upp naken.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Svår fråga. Haha hade nog frågat Dregen någon rolig fråga, eller kanske en viss Depp. Eller kanske en viss Brad Pitt. Annarshar vi ju Van Persie också. Nej någon snygg människa skulle jag vilja fråga något. Men vad det vet jag inte!

Trött kissemiss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0